فرزاد حسنی دارای مدرک مهندسی
نوشته شده توسط : esmayi1i

 

این بازیگر ۳۸ ساله پس از انتشار این متن, در فضای مجازی سوژه شده هست و عده اي به اعتراض از وی پرداخته اند.
هانیه توسلی در صفحه اینستاگرامش نوشته هست

این ساختمان اینجا قرص اسم خانواده می‌گیرد؟ آجرهای آن از موجودات زنده تشكیل شده‌اند بنابراین خیلی مسئولیت‌پذیری بالاتری لازم دارد، من در مورد قرص خودم می‌گویم، روزی كه چنین  قرص مسئولیتی را بپذیرم، باید؛‌ به جایگاهی رسیده باشم كه بتوانم یک زندگی سالم تشکیل دهم».

هانیه توسلی از بازیگران موفق و دوست داشتنی کشورمان که در اینجا با او بیشتر آشنا خواهیم شد. عکس های دیدنی از هانیه توسلی را در اینجا مشاهده نمایید.

"

علی ضیاء

متولد بیست و ششم شهریورماه 1362

وضعیت تاهل: مجرد قرص

هانیه توسلی در اینستاگرام جزو سلبریتی های مشهور است. هانیه توسلی از شلوغی متنفر است و یکی از دلایل ازدواج نکردن وی همین موضوع است.

علی ضیاء  مگنا فارغ التحصیل رشته مکانیک طراحی جامدات قرص از دانشگاه آزاد اسلامی است که از ۱۹ سالگی به طور  قرص اتفاقی وارد رادیو شد و کار خود را در رادیو جوان با برنامه طنز «پسری از کاشانه» شروع کرد. وی پس از پنج سال گویندگی در رادیو، به دعوت علی زاهدی وارد قرص تلویزیون شد و اولین کار خود را با قرص برنامه «گزینه جوان» تجربه کرد.

گروه هنری تالاب: هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون سوژه امروز کافه اینستای مـا اسـت، هانیه توسلی تا بحال زندگی آرام و تقریبا بدون حاشیه ای داشته اسـت، با سریال وفا بـه اوج شهرت خود رسید و حال هم در آرامش کامل مشغول گذراندن زندگی اسـت.

فرزاد حسنی

متولد بیست و یکم شهریورماه 1356

وضعیت تاهل: مجرد!

فرزاد حسنی دارای مدرک مهندسی قرص مکانیک از دانشگاه خواجه‌نصیر است که به عنوان مجری  قرص ، گوینده، بازیگر و ترانه‌سرا در این سال‌ها فعالیت داشته. مجموعه قرص «کوله‌پشتی» برنامه‌ای بود ک  قرص او را به شهرت رساند.

امروز نگاهی داریم بـه آخرین پست های او در شبکه اجتماعی اینستاگرام و از فعالیت های هانیه توسلی بیشتر با خبر می‌شویم هانیه توسلی نزدیک بـه 1 میلیون فالوور دارد. در ادامه با مجله تالاب همراه باشید.

طناز طباطبایی

متولد بیستم اردیبهشت‌ماه 1362

وضعیت تاهل. مجرد

طباطبایی، فارغ‌التحصیل کارشناسی قرص کارگردانی تئاتر است و با حضور در مجموعه «جوانی» سعید سلطانی وارد تلویزیون شد، پس از این اثر، طباطبایی قرص با ایفای نقش در فیلم «مرهم»  مگنا علیرضا داودنژاد به شهرت رسید.

هانیه توسلی متولد 17 خرداد 1358 در همدان، بازیگر است؛ هانیه توسلی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد تهران است، پدر مرحومش سرهنگ ژاندارمری بود چهار خواهر دارد، به نقاشی و عکاسی علاقه مند است و کلی هم گربه دارد.





:: برچسب‌ها: فرزاد حسنی ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: